I got a feeling, that tonight's gonna be a good good night!

Hejsan, nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen. Har har hosten antligen kommit (riktigt j*vla KALLT). Det ar bara 10 dagar kvar till min fodelsedag, och for forsta gangen i mitt liv kommer jag fira den utan min familj. Jag hoppas dock pa paket anda, forra veckan overraskade jag min bror med godis for 160 kronor da det var hans fodelsedag (forsta gangen jag har fatt honom att le). Nej, jag slosat riktigt mycket pengar nu det sista. Forra helgen satte jag spratt pa allt for mycket pengar nar vi besokte "Mall of America", USAs (om inte varldens) storsta galleria. Shit, jag har aldrig blivit sa glad over att se europeiska klader pa H&M och Urban Outfitters, men sjalvklart fanns det manga bra amerikanska affarer. Vet nagon om det finns nagon "Hollister"-affar i Sverige? Den helgen var sjukt rolig, hade inte pratat med mina foraldrar sedan jag kom hit (min svenska mobiltelefon fungerar inte i SD, men i MS dar har de grejer haha) sa de fick sig en overraskning. Traffade nya vanner fran Frankrike och Tyskland (ska aka med dem, och andra utbytesstudenter, till Florida i februari. Ska bli sjukt nice att komma ifran all sno en vecka).  

Forsokte aven att ringa Tove, men den filuren var inte hemma. Saknar alla mina vanner sjukt mycket, och nar jag fick veta att Lisa lag pa sjukhus brot jag fan ihop. Kande mig taskig som inte var dar for henne, sa lattad nu nar du mar battre tjejen <3. Nej, jag ar/var nere i en downperiod. Tanker pa alla dar hemma, men jag hoppas att jag ar pa vag ut ur den nu. Igar hamtade C och Concee upp mig, sa allt kandes battre efter det. Ikvall ar det formodligen party igen, and I got a feeling. . . TONIGHT'S GONNA BE A GOOD GOOD NIGHT! Det hoppas vi alla pa har i alla fall, det ar en tjej i mitt volleyboll-lag som fyller 18 och hela skolan pratar om festen. Kanske blir en amerikansk version av Valborg, hahah minne for livet ;D Ah saknar mina tjejer sa mycket, men jag maste skarpa mig och leva livet. Kommer aldrig till toppen utan er, men en riktigt bra bit upp hoppas jag pa. Livet ar till for att levas, och det ska fan gora!

Livet ar en fest, och ikvall ska jag fan visa alla amerikaner hur svenskar festar! Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

godis är gott

2009-10-04 @ 16:36:47
Postat av: Moster Monica

Hej!



Låter som du har det bra. Längta inte hem du är snart hemma igen!



Kram Monica

2009-10-04 @ 18:56:49
Postat av: tove

tycker redan synd om tjejen som håller i festen.. Festa loss nu bruden :)

2009-10-05 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0